روسری برای خانم ها، یک پوشش زیبا است که به دلیل جنس نازک، نخی بودن و سایر مولفه ها، احتمال آسیب دیدن شال و روسری بر اثر شستشو و خشکشویی بالا میرود.

روسری، زمانی که با لباس های دیگر در ماشین های لباسشویی شسته می شود، ممکن است به دکمه لباس های دیگر گیر کند و شال و روسری را نخ کش کند.

خشکشویی آنلاین تکشو و خشکشویی بی‌خطر روسری
خشکشویی آنلاین تکشو، روسری و شال را، رایگان از درب منزل شما تحویل میگیرد، با مواد ضدعفونی کننده که به بافت پارچه آسیب نرساند آن را خوب میشورد و بعد از این که خشکشویی روسری به اتمام رسید، روسری و شال تمیز و پاکیزه شده را به شما به صورت رایگان تحویل میدهد.

خشکشویی روسری، کاری بسیار حساس است، دلیلش هم این است که خانم ها، موهایشان را با روسری های میپوشونانند و این پارچه دایم با موهایشان در تماس است. تکشو سعی میکند در فرایند خشکشویی روسری و شال، روشی را در پیش بگیرد که هیچ باکتری مضری روی روسری ها یا شالها باقی نماند و باعث آسیب به موهای شما نشوند.

به همین دلیل با بهترین خشکشویی های تهران کار میکند و شاید قیمتش مانند سایرین بیش از حد ارزان نباشد، اما میشود از کیفیت کار تکشو مطمئن بود.

البته خدمات دیگری هم توسط خشکشویی آنلاین تکشو ارائه میشود که از نمونه های آن میتوانیم به خشکشویی آنلاین لباس مجلسی، خشکشویی آنلاین کت و شلوار، خشکشویی لباس عروس، خشکشویی پرده اشاره کنیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code